Konkurs Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego "Granty sołeckie 2020"
- Szczegóły
- Odsłony: 6019

Magazyn Sołecki w Rychnowie
W lipcu tego roku została podpisana umowa dotacji z Województwem Zachodniopomorskim w ramach „Grantów sołeckich 2020” na realizację projektu pn. Magazyn Sołecki w Rychnowie. Środki Grantu sołeckiego, który nie pokrywał całości wydatków, zostały uzupełnione Funduszem Sołeckim. Przeprowadzono remont dachu, zastępując starą betonową dachówkę dachówką ceramiczną. Otynkowano i pomalowano ściany, wykonano opaskę wokół budynku.
Zadanie zostało zrealizowane we współpracy Gminy Barlinek z Sołectwem Rychnów.
PODZIĘKOWANIE
- Szczegóły
- Odsłony: 6193

PODZIĘKOWANIE
Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Barlinku składa serdeczne podziękowanie kibicom CRS „Pogoń” Barlinek zaangażowanych w bezinteresowną pomoc trzem rodzinom wskazanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej.
Szczególne słowa wdzięczności kieruję do osób będących inicjatorami przeprowadzonej zbiórki oraz do kierownictwa i personelu sklepów: Agat Barlinek i sklepu zoologicznego „Przyjaciele Twojego Pupila”.
Dziękując za okazaną przez Państwo hojność życzę zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia.
Henryka Zarębska
Życzenia Bożonarodzeniowe
- Szczegóły
- Odsłony: 6382

W ten magiczny czas Świąt Bożego Narodzenia
życzymy wszystkim Mieszkańcom gminy Barlinek,
aby były to święta piękne i szczęśliwe,
przepełnione radością i uśmiechem na twarzy,
wzajemną życzliwością i spokojem w sercu.
Niech nadchodzący Nowy Rok 2021
przyniesie wiele obfitości, zdrowia,
miłości i spełnienia marzeń,
a gdy się spełnią niech dorzuci garść nowych
bo one nadają życiu sens.
Dariusz Zieliński Mariusz Maciejewski
Burmistrz Barlinka Przewodniczący
Rady Miejskiej w Barlinku
Umów wizytę w urzędzie skarbowym – rusza nowa usługa KAS w Zachodniopomorskiem
- Szczegóły
- Odsłony: 6853

- Od 16 listopada 2020 r. usługa „Umów wizytę w urzędzie skarbowym” i nowy model obsługi podatników jest już dostępny w całym kraju.
- Załatwienie sprawy podczas bezpośredniej wizyty w urzędzie będzie możliwe po jej wcześniejszym umówieniu.
- Zwiększy to bezpieczeństwo podatników i komfort przy załatwianiu spraw.
„Nowa usługa, dzięki której nasz klient zarezerwuje spotkanie w urzędzie skarbowym, zaczyna działać w całym kraju. Dzięki usłudze i nowemu modelowi obsługi w urzędach skarbowych zapewnimy naszym klientom nie tylko większy komfort załatwiania spraw, ale też podniesiemy bezpieczeństwo wszystkich: podatników i naszych pracowników – mówi szef Krajowej Administracji Skarbowej Magdalena Rzeczkowska.
„Oczywiście przypominam, że wiele spraw można załatwiać online, zwłaszcza że możliwości w tym zakresie są naprawdę szerokie. Jeśli jednak jest konieczna wizyta w urzędzie, umawiajmy się na nią z wyprzedzeniem, korzystając z nowej usługi lub telefonicznie” – dodaje szef KAS.
Nowy model obsługi uruchomiliśmy pilotażowo latem tego roku w województwach podlaskim i wielkopolskim. Usługa została dobrze przyjęta przez podatników i już w październiku została wprowadzona w 5 kolejnych regionach, a od dzisiaj - 16 listopada - jest dostępna w całym kraju.
Od dzisiaj podatnicy woj. zachodniopomorskiego mają dostęp do formularza online, za pomocą którego mogą umówić wizytę na terminy od 17 listopada włącznie.
Jak się umówić na wizytę
Wizyty można umawiać już od dzisiaj, na terminy od 17 listopada włącznie. Wizytę można umówić:
- przez Internet – możesz skorzystać z elektronicznego formularza dostępnego na stronie podatki.gov.pl lub swojego urzędu skarbowego,
- telefonicznie – numery telefonów sprawdzisz na stronie www swojego urzędu skarbowego.
Podatnicy doceniają nową usługę
Ankieta przeprowadzona wśród podatników z województwa podlaskiego, w którym przeprowadzono pilotaż usługi pokazała, że 77 proc. ankietowanych uznało, że wcześniejsza rezerwacja wizyty poprawia sprawność załatwienia sprawy i zwiększa bezpieczeństwo. 72 proc. stwierdziło też, że elektroniczny formularz jest zrozumiały i czytelny.
Inne sposoby załatwiania spraw online
Zachęcamy do dalszego korzystania z dotychczasowych zdalnych form załatwiania spraw w urzędach skarbowych. Oprócz infolinii Krajowej Informacji Skarbowej i możliwości załatwienia swoich spraw podatkowych przez strony podatki.gov.pl i biznes.gov.pl, dostępne są też specjalne numery telefonów w urzędach skarbowych. Można je znaleźć na stronach internetowych urzędów w zakładce Kontakt.
Ważne: ze względu na sytuację epidemiczną do urzędu umawiajmy się tylko, jeśli jest to niezbędne, a wizytę zarezerwujmy przez Internet lub telefonicznie. Dzięki temu unikniemy niepotrzebnego czekania w kolejce i zadbamy o bezpieczeństwo swoje i innych.
Seniorze – spotkajmy się w sieci!
- Szczegóły
- Odsłony: 7635

O kampanii „Seniorze - spotkajmy się w sieci”
Seniorzy coraz chętniej korzystają z sieci, ale czy wiedzą, jak robić to bezpiecznie? A co z osobami, które obawiają się rozpocząć przygodę z internetem, bo czują, że jest to świat pełen nieuniknionych zagrożeń?
Celem kampanii jest zwiększenie wiedzy w zakresie bezpieczeństwa seniora w internecie i promowanie postawy wspierania swoich rodziców oraz dziadków w poruszaniu się po cyfrowym świecie. Filmy instruktażowe z ambasadorką kampanii – Barbarą Bursztynowicz w przystępny sposób wprowadzają do tematyki, a broszury rozwijają i szczegółowo omawiają poszczególne zagadnienia.
Seniorzy będą mogli dowiedzieć się jak bezpieczniej korzystać z rozrywki i komunikacji przez internet oraz jak szybko i wygodnie załatwiać różne sprawy online. Materiały edukacyjne wprowadzą ich też w świat ochrony danych oraz dostarczą informacji na temat metod oszustów w sieci, na które trzeba szczególnie uważać.
Filmy i broszury są przeznaczone zarówno dla seniorów, którzy w internecie radzą sobie dobrze, jak i tych mniej biegłych. W kampanii zwracamy szczególną uwagę na ważną rolę, jaką pełnią bliscy osób starszych w poznawaniu przez nich wirtualnego świata.
Kampania jest realizowana przez Ministerstwo Cyfryzacji i Państwowy Instytut Badawczy NASK we współpracy z Warszawskim Instytutem Bankowości – laureatem konkursu pt. „(Nie)Bezpieczni w sieci – konkurs dla NGO na najlepszą kampanię edukacyjną”.
Spektakl i film, czyli o bezpiecznej rozrywce w internecie
E-mail i media społecznościowe, czyli o bezpiecznej komunikacji w internecie
Sprawy urzędowe i bankowe, czyli o bezpiecznym załatwianiu codziennych spraw przez internet
Antywirus I zaślepka, czyli z czego korzystać, żeby być bezpiecznym w sieci
Metoda na..., czyli na co powinien uważać w internecie bezpieczny senior







